tisdag 23 juni 2009

...

halva jag dog me bilen,
jag lever men mkt mer än så är det inte..
alla är så glada att jag överlevde utan skador
så skönt, kroppen lever men mitt sinne, känslor
hela jag är bortdomnad och allt annat är bara en fasad..
alla säger ja men sandra de e ju bara en bil, men jag har kämpat
stenhårt för allt det, har inte vart ledig på hur många år som
helst och jag jobbar ihjäl mig men ändå ska jag bara
förlora allt på 2 sekunder.. de funkar inte längre, känslorna är borta
Orka kämpa mer!

Saknar er som får mig å må bra, ni som verkligen såg hur allt låg till..
men de e lönlöst för ni är också borta.. En del finns kvar som
betyder hur mkt som helst och ett sms från er höjer min värld men ni
förstår inte det, kan inte förlora er också.. och
samidigt tror jag att jag skrämmer iväg er, hur ska ja lösa
problemet när det är jag som är det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

finner inga ord, finns inga som kan trösta,, vi tänker på dig! när du är i krokarna så måste du komma hit o klappa kaninerna! kramar på dig!

/// veronica och jesper, roxy o stampe

Anonym sa...

du vet att jag tänker på dig.. ring mig när du vill.. en bil är så mycket mer än bara en bil, jag vet.. man älskar sin bil..

Teza