tisdag 11 januari 2011

snabbt, simpelt, enkelt

Inte uppdaterat på ett tag, de e för att de har hänt så sjukt mkt på bara de senaste dagarna.. så för att gör det simpelt så blir de en snabb sumering..

  • Fått jobb i gbg, sökte förra måndagen och de ringde på tisdag om intervju på onsdagen.. På onsdagen hade jag jobbet.. galet fort
* Kommit in som timanställd på en skola i Uddevalla så börjar om 8 timmar typ, ringde förut och börjar imorgon.. Galet!
  • Fått en annan möjlighet till drömmen..
* Vart på arbetsförmedlingen idag, fick beskedet att ja klarar mig bra själv så räcker om ja hör av mig varannan månad.. soft =)
  • Va inne på polisstationen, ska rita en bättre karta över hur man parkerar i området och lämna in den hos han som har hand om böterna så ökar chanserna att få tillbaka cashen, det var en trevlig herre som ja pratade me så hoppas han e lika trevlig på pappret sen!
* Hälsat på Anna och underbara lilla My, helt galet så fort hon växer å ja e fortfarande lika frälst! Myst me Tacos, en isig promenad och får ju inte glömma blåbärspajen som var supergod =)

  • Dansen drog igång igår igen och de va dock många som saknades men de va riktigt skoj ändå =)
* Va och sola solarium förut me Monica, aldrig gjort detta förut så de va riktigt skönt! =)

Det känns som om man är inne i ett stim nu och me min bakgrund och erfarenhet så undrar jag när kommer nästa smäll, inte van att få ha sånt här stim så snart smäller det, frågan är bara vad det är denna gången som kommer att hända!

Inga kommentarer: