tisdag 15 februari 2011

Sjuk!

Fy fasen va sjuk jag är, brukar aldrig klaga äver att ja e suk, inbillar jag
mig iaf.. Men usch och fy denna förkylning är antingen en förkylning eller
en kraftig reaktion på mögel då ja va hos killarna i söndags..
Brukar få ont i halsen när jag är där, likaså då jag bodde med dom så
hade jag det och sommaren efter avlöste den ena antibiotika kuren den andra..

Tror de e någon form av reaktion, har iaf fått tacka nej till 2 dagars viktigt jobb vilket känns riktigt riktigt trist, skulle fått en lätt tur idag mellan halv ett och halv 5! Vid 10-tiden fick ja ringa och säga att de inte kommer fungera typ, jobbar hela dagen imorgon och försöker samla kraft till det nu!

För att göra hela saken bättre så åkte jag gla i hågen med till dansen igår, tänkte ja tar några få danser och vilar resten! Dansa lite till den efterlängtade pausen och sen tänkte ja vila, då blir man uppsläpad av en av de roligate snubbarna att dansa med så då fanns de liksom inge val, dansade några danser och vila säkerligen en halvtimme innan nästa goa kille kommer, sen efter det fanns det knappt någon återvändo, fick enbart dansat riktigt bra danser efter pausen men de tog stryk på kroppen de märks!

Nu håller förkylningen eller va fan det är för något på att vandra ner i lungorna, bronkerna låter förjävligt iaf och har inte mkt medicin kvar så hoppas att detta ger med sig snart, typ inom en iaf 20 timmar!

Hade vart nice =)

1 kommentar:

Anna sa...

Krya på dig!