fredag 13 maj 2011

Inlägg numer tres från kreta =) Bilder

Som utlovat kommer här lite blandade bilder, alla bilder är inte mina och jag har inte rättigheterna till dom så det är som vanligt, mina bilder kan ni fråga om ni vill kopiera osv, men andras är copyright skyddade och får inte kopieras från denna sidan.. So now you know!

Copyright: Yuvve
Lunch inne i Chania med gänget


Copyright Marcus B
Jag på båten till Gramvousa


Copyright: Yuvve

Jag provar en nice hjälm i Chania =)



Copyright: Sandra

På toppen av Castle av Imeri - Gramvousa


Copyright: Sandra
Blå Lagunen - Gramvousa


Copyright: Sandra

Vid Samaria Ravinen


Copyright: Sandra

Samaria Ravinen...


Copyright: Sandra
Vi som cyklade runt på Kreta =) 

1 kommentar:

Mammis o pappis sa...

Underbara kort, kul att se dig framför o inte alltid som fotograf.

Liisa ligger i sin korg o snarkar högt...aldrig hört en katt snarka så högt, nu kom pappis så nu är det att greja i trädgården... pok vår älskling...