måndag 5 september 2011

räknade dagar..

sjukt ändå, känslan över att veta att i denna månaden så kommer jag vara i tre olika länder, 2 olika öar..

Kreta, Sverige, Grand Canaria..

Jag som egentligen aldrig rest mkt har bara på det senaste 2 åren hunnit med en del ställen..

Norge, Island, Mallorca, Kreta, är bara några få ställen, å Sverige såklart och snart även Grand Canaria.. Och inte nog med att jag fått möjligheten i Europa utan ja har även hunnit med huvudstaden några gånger. Det låter inte mycket men sedan jag började fritidsledarutbildningen så har jag fått uppleva så många platser och har fått gjort så mycket olika äventyr som bara ger frid i själen.. Alla minnen tillsammans med alla människor jag har träffat, skänker er tacksamhet <3

Dagarna på Kreta är räknade och de sista få veckorna nu kommer gå undan och snart sätter sig mina fötter sig på svensk mark igen, inte för å vila upp sig efter en tuff säsong nej, utan för att flänga runt i några få dagar för att hinna träffa så många som möjligt vilket är prio 2 innan nästa säsong tar vid.. Dansa måste jag också hinna göra och träffa bästaste..

Borde skaffa nån form av schema.. Känns omöjligt att hinna träffa alla :/

1 kommentar:

Mammis o pappis sa...

Ska bli kul att du kommer hem nga dagar... h.. och vi andra saknar dig... pok min älskling <3 <3 <3