torsdag 20 november 2008

Senaste veckan!

Detta har hänt den senaste veckan..
Halloweenfest med klassen och hela skolan.. Jag blev en nunna, vilket blev roligare än vad jag trodde faktiskt..

En lång promenad med "Kurt" blev det också sent på fredagskvällen, vi fick gå både högt och lågt då vi trotsade förbudsskyltarna då vi ville fullfölja vår vandrig mot toppen :oP

Grillning i Zölmet blev det också, det var riktigt kul och mysigare än va de låter.. Bra musik vid en eld mitt i natten, grillad korv och trevlig sällskap, vad kan man mer begära? ;oP Nån som värmer en såklart men man kan inte få allt ;oS


Sen hade vi även ytterligare en match i göteborg på söndagen, samma hall som förra veckan och denna gången lekte jag följa john efter Eric och vi hitta rätt både dit och hem :oP Vi spelade lika mot serieledarna 2-2.. Obesegrade är vi fortfarande men mycket kan förbättras då vi har spelat lika för många matcher nu..

Fick återupplivat lite minnen från sommaren med Ice Power under ögonen, även denna kväll var mycket trevlig tycker jag,, Vi hade även tävling: vem som kunde få in mest marschmellows i munnen! ;oP Snubben i mitten vann! Grattis!

Efter en riktigt rolig sommar blev det ett par jobbiga månader för min del, men nu blir de snart bra igen ;oP I Will be happy again, just you wait and see..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker du bli nunna nu????

Anonym sa...

Lite svårt att andas me dom i munnen ;-)