lördag 1 november 2008

Två bra dagar!

Igår så passa jag Simon och Sebastian, två underbara små herrar som följde med mig och bowlade, tänker inte berätta resultatet men jag hör fortfarande Sebastians röst klingande i öronen ;oP Nu på morgonen så gick vi en långpromenad och jag tog med mig kameran för att få lite fina kort.. Både Sebastian och Simon såg höstens första istapp så då fick ja ta ett kort på den och jag gillade faktiskt resultatet..



Sen var jag ute på ytterligare en promenad på strandpromenaden i Uddevalla, grejen med den promenadslingan är att man aldrig tröttnar på den..

Ska ta och lämna in kameran på service på måndag också, den krånglar med färger och delar korten mm, men andra ord är den konstig,, fast fick ju några kort ändå..

Puss Häii

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår skorpan, korten är helt underbara.