lördag 25 oktober 2008

Radera vissa minnen?

Läste en artikel häromdagen på aftonbladet, där de stod att de lyckats radera delar av mössens minnen..


För min del skulle jag hur lätt som helst kunnat erkänna att ja skulle behöva bli av med både ett och annat där uppe i huvudet som sätter ganska stora käppar för mig och har gjort det för mycket de senaste 10 åren, men hur ska jag bara kunna släppa de som har hänt och gå vidare, det är försent nu, men för en månad sen eller två kunde jag förändrat de som har trakaserat mig i så många år! men tiden går vidare, livet går vidare, no more yesterday, always the future?.. Någon som har andra tips för att bara kunna glömma och gå vidare utan att de kommer ifatt?
Finns det folk där ute som är att lita på? Är du och lita på?

Har match imorgon, topplagen möts kl 17:00 i Agnebergshallen.. Är uttagen men vet inte alls hur de blir med speldelen eftersom ja skadade mig på förra matchen.. kan ju alltid hoppas..

Och det sista ja skriver ikväll är 3 riktigt bra tips: Volbeat: Maybelenne I Hofteholder, Dr Hook: The millionare, Dire straits: Sultans Of Swing

Puss Häii

Inga kommentarer: