torsdag 2 oktober 2008

Seriepremiär på lördag!

Så nu vet jag hur det blir på lördag! Ja skulle börja spela med Anna i 2:a kedjan! Känns både skojigt och nervös och jag vet att jag komma tabba mig totalt, men men de e bara till att kämpa.. Vi möter Ekens IF eller nått och vet inte alls om de är ett bra lag men den inställningen måste vi ju ha! Jenny finns ju iofs på bänken och går de inge bra så bänkar jag mig! Bättre det än att förlora matchen..
Vi (klassen) har haft friluftsdag med hela skolan i måndags, vädret var kanon och allt blev riktigt bra, är stolt över klassen för vi fixa det riktigt bra och alla tyckte att det var roligt..

På bilden är alla med förutom de nya Daniel och Helena som började i måndags faktiskt, och Thomas B som började då vi kom hem från Bredfjäll.. får se till att få en bild där precis alla är med!

Klassfest nästa helg, hoppas att matchen inte blir flyttat för då kan jag nog inte va me :o( ,, jag har nog hamnat i världens bästa klass, alla är verkligen helt underbara.. Hade nog inte mått så här någorlunda bra utan dem, fan att de är helg snart.. Mina andra vänner är också helt underbara, man märker vilka som finns där om de händer något, fan älskar er alla, utan tvekan! Ni vet vilka ni är!

Puss häii

Inga kommentarer: