lördag 4 oktober 2008

Herrestad AIF-Eken IBK 21-2

Seriepremiären är nu officellt avklarad! Det gick bra i matchen och vi vann får man väl säga ganska överlägset! Det var en roligt macth och jag var 100% säker att Jörgen skulle bänka mig i andra perioden, inte för att ja hade spelat dåligt men det brukar vara så för att så många som möjligt ska få spela. Han gjorde inga förändringar inför andra perioden och ja va ganska chockad, gissa om jag blev ännu mer chockad inför tredje då han lät Anna gå av för att låta Jenny spela tillsammans med mig, vi har inte tränat ihop under någon träning ens.. Men det gick bra och jag är relativt nöjd med min insatts, måste bara våga gå med fullt ut i anfallen..

Har träffat Magda och hennes familj på torp idag också, åkte ut efter matchen och åt lite mat och språge lite, fick även köpt en massa saker till Tissy också, har inte bestämt mig om jag ska hämta henne nu ikväll eller imorgon, det beror på vad som händer under kvällen..

Igår var det personalfest med jobbet, jag har ju inte jobbat på ett tag men det var riktigt kul att träffa alla igen.. Blev slö på vägen in till Uddevalla och kom inte riktigt hela vägen till Mortens heller ;oP gött att man va nykter trots allt :oP Allt annat får sägas osagt!

Puss häii

Inga kommentarer: