lördag 11 oktober 2008

Nytt Marathon!

Ikväll bestämde jag och sara att vi på nytt skulle ha ett marathon, denna gång så skulle det bli med The Shining.. Den handlar om en familj som ska vakta ett hotell över vintern.. Allt verkar frid och fröjd men tro mig filmen är hur äcklig som helst.. Vi började se runt halv 7, Jimmy va med och såg första delen, sen tog vi en paus och hämtade upp Malin som joinade oss för de två sista delarna.. Blev klara runt kl 01.. :oP Den var inte ens hälften så seg som mysteriet på Greveholm trots sina 259 minuter (4,31 timmar).. Och trots att fredagskvällen inte alls blev som jag hoppast eller planerat i början av veckan så blev det ändå en kul och lyckad fredagskväll.. Thanks ;oP

Imorgon klassfest och jag har laddat upp rejält, kanske lite för mycket men men, med matcher nästan varje helg så måste man passa på.. Nu får jag nog sluta skriva i denna blogg för denna månaden.. hmm..

Puss häii,

Inga kommentarer: