söndag 30 augusti 2009

Fjällvandring

Här kommer blandade bilder ifrån vandringen i Jämtland,
Glaciärsjön, i bakgrunden ser ni glaciären

Jag och Niko i bollhavet på storulvånsfjällstation

Jag badar i glaciärsjön, runt 10 grader är det i vattnet!

Fjantar mig under en kort paus


En underbar bild på en i klassen, säger så mkt :D

Jag på sylarnas topp, 1762 möh,

Polarull som fastnat på en dvärgbjörk

Alla vi som tog oss upp på toppen, jag var yngst :D


Glaciären i bakgrunden


Utsikt ifrån tältet

En tidig morgon,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbara kort, du borde bli fotograf, min älsklig... skötom dig...pok

Erik sa...

Det såg ut som en fin tur. Glaciärvatten ser alltid mer inbjudande ut från land än vad det är när man kommer i =)

Sandra... sa...

haha, ja de kan man lungt säga fast de va inte så kallt som man trodde heller ;oP