torsdag 3 september 2009

Blev utmanad :D

Tre saker som skrämmer dig:

Att alltid vara ensam
Att inte få jobb när utbildningen är slut
Att de händer något med någon som betyder mycket för mig

Tre personer som får mig att skratta:

Alla mina vänner å familj, räcker inte att skriva 3 st

Tre saker jag älskar:

Min familj
Mina vänner
Musik, dyka och foto ;oP

Tre saker jag hatar:

Försöker att inte hata, tar för mycket energi ifrån allt positivt som finns

Tre saker jag inte förstår:

Killar
En del saker i skolan
Att en del inte tror att man kan vara vänner trots olika kön..

Tre saker som finns på mitt skrivbord:

Har inget skrivbord

Tre saker som jag gör just nu:

Skriver här,
Väntar på svar på chatten på FB
Lyssnar på Tv:n

Tre saker som jag vill göra innan jag dör:

Åka snowboard
Spela Jasons låt, I am yours på ucculele
Dykresa


Tre saker jag kan göra:

Äta, sova, skriva

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

allt jag inte kan

Tre favoriträtter:

Mammas pannbiff
Min kycklingrätt
Tacos

Tre personer jag utmanar:
Michaela - min kusin
Michaela - i klassen
Paula

1 kommentar:

Paula sa...

Okej.. I will do ;)