söndag 4 april 2010

bilder, bilder, bilder å våffelfrukost

Fick lånat mig en systemkamera igår av Emmy, så den har jag lekt med nu i hopp om att kunna lära mig de simplaste inställningar.. Vill maxa kapaciteten så mkt som möjligt när jag väl får låna kameran i ca: 2 veckor :D

Så början av dagen kommer i bilder, :oP


Våffelfrukost hos farmor och farfar, på bilden ska de föreställas vara en våffla men fick inte till inställningen riktigt med slutaren och bländaren, därför är bilden så mörk, måste lära mig det..


Farmor Lillian


Farfar Vincent





Ett par handstickade vantar ifrån farmor, har ett par likadana
svarta som hon också har stickat, underbart sköna! Favvo vantar: P



När jag kom hem så va Musse utanför så fick övat mig lite
på han också, där funkade ljuset lite bättre men ändå inte
så bra som jag ville!

Det var allt för tillfället, glad påsk :p

Inga kommentarer: