onsdag 28 april 2010

irretation, frustration.. gaah

halloj

längesen man skrev nu, längesen man snacka riktigt med någon överhuvudtaget känns det som.. Livet ja, livet, e fucked up, min hjärna verkar inte vilja fungera, kan inte sova bra, ont i magen och i hjärna å hjärta.. tankarna styr alldeles för mycket och att vara hemma mer än 1 timme ger ångest typ.. Hur fasen ska man fixa att skolan snart är slut när jag typ bor där hos de underbaraste människorna som någonsin har bott på lillgården, ingen ensamhet, bara skönt folk.. de e fucked up va jag kommer sakna dom, de betyder verkligen guld..

Hade värsta mardrömmen inatt också, mår illa bara jag tänker på den, nog värre än den andra jag brukar ha.. ja denna va värre.. å vet att den symboliserar något helt annat som speglar min vardag just nu men usch.. vakna upp helt kallsvettig å har inte kunnat tänka på något annat på hela dagen.. usch, vilket negativt inlägg jag gjorde nu, men har ganska mkt irretation inom mig just nu å vette fan hur jag ska bli av med all frustration när innebandyn är slut å dansen bara är 1 gång i veckan.. gaah.. försöka sova nu.. blubb

1 kommentar:

Anonym sa...

du får försöka tänka på att det är vår, perfekt läge att möta kärleken, och det kryllar av singlar där ute. :-)