fredag 8 augusti 2008

Hallonpaj!

Morrn!
E riktigt seg idag, fast ska åka till Magda och äta hallonpaj snart, tänkte lägga upp en film på kattungen först, den e hur söt som helst.

På filmen ser ni när hon sover, de ser kanske lite konstigt ut fast hon är helt avslappnad och jättesöt.



Johan en kompis till mig som tydligen läser bloggen, hej johan *vinkar* efterfrågade mer sex här, men ja hänvisar istället till hans blogg *ler* där det säkert kommer att komma saftiga uppdateringar efter helgen, :OP

Snart börjar skolan också, inte långt kvar alls och nu börjar alla tvivel komma om man verkligen ska göra de, kan ju alltid fortsätta jobba eftersom de kommer att vara kris och brist på personal, där jag är, och jag kommer sakna alla som jag jobbar med. Fast är många som kommer att sluta där nu så de e samtidigt gott att man är en av dem men tvivlen finns och jag måste ju å andra sidan någongång göra något vettigt i mitt liv.

måste åka till Magda nu, hej hej

Inga kommentarer: