måndag 9 mars 2009

Hemsedal 2009

Kommer lite smått ifrån Resan..
Kommer att komma ännu mer men orkar inte lägga upp mer just nu.. Så dumt att man förlorar rättigheterna på facebook annars hade man nog gärna lagt upp det där men men.. That´s Life.. nu ska ja iväg och köpa nått som hette Diflonak eller nått, för axeln värker som tusan, troligtvis blödning och inflamation trodde de på vårdcentralen när jag ringde, inte värre än att om de inte går över så blir det ett besök där på torsdag.. men innan dess måste de ju vara borta, jag ska ju träna ikväll :D Kolla nu in filmerna.. den första e iaf riktigt rolig..
Första klippet: Jon goes crazy :D


Andra klippet: Jag på Snowboard

Visar sen två bilder:

Den första e den bilden ja blev mest nöjd me under hela resan tror jag.. Den blev hur grym som helst och personen på bilden e även den som åker bräda i filmen ovan.. Nämligen Jon

Andra bilden tog Elin på mig när vi var ute på fjälle å skulle gräva våra bivacker men då vi var högt uppe på en sluttning så passade vi på att hoppa lite..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det märks att du har fått de rätta talangerna/gener från rätt sida av släkten eller....

Du är konoooonduktig.

men givetvis är man ju partisk.

Veväve

Paula sa...

Diklofenak heter det :O)

Det här klippet på dig va MYCKET bättre!! Här såg man ju när du åkte.. *ler*
Du e ju underbart duktig..

Kram