lördag 21 mars 2009

Off to work!

Snart dags för jobb!

Magda ringde tidigt imorse ifrån jobbet och undra om jag ville jobba dagen istället, förvirrad som jag var trodde jag de ringde ifrån praktiken i Ljungskile och sa snällt till Magda att jag inte kunde för jag skulle jobba i Munkedal på kvällen :os Pinsamt :D Haha


Inte nog med det ringde det 5 minuter senare någon dam ifrån privat nummer och påstår att min mamma heter Inga-Lill och att hon är min moster Anna-Greta, när jag säger att min mamma inte heter Inga-Lill så blir hon sur för att jag inte kände igen henne. Jag blev bara mer förvirrad och klämmer fram till en arg tant i luren att min mamma heter Ann-Britt :oS Haha, till slut ger hon upp och inser att hon har ringt fel.. Förvirrad somnar jag om!

En händelserik morgon trots allt! Pöss Häii




Saknar Hemsedal <3

Inga kommentarer: