lördag 14 mars 2009

Trött!

Dåligt me kommentarer på bloggen för tillfället, vet att de e många som läser som varken kryssar i att de läser eller lämnar kommentarer! vilket är riktigt DÅLIGT!

I vilket fall så har jag iaf jobbat idag, e riktigt trött nu eftersom jag har haft praktik hela veckan också, de e många nya intryck att ta in, men hitills har jag hamnat helt rätt känns det som när det gäller praktikplats och när det gäller vanliga jobbet så e det gott att komma tillbaka efter 1,5 månads uppehåll :D

Anledningen att ja tar mig tid ikväll å uppdatera här istället för att sova är för att de kom upp en diskussion på jobbet om självmord, så nu tänkte jag fråga dem som vågar kommentera här vad ni tycker:

Är självmord fegt eller modigt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

saknar dig med <3 / marre

Veronica sa...

fegt säger jag. tyvärr. kan förstå dem som tycker att det är modigt, alltså hur de tänkter, då det krävs en enorm vilja att faktiskt slå slag i saken. men samtidigt fegt för att man av någon anledning ger upp. att man inte kämpar vidare och tar tag i saken, därför tycker jag att det är fegt. det finns så mycket annat man kan göra för att komma ifrån. det är mycket modigare att ta sitt liv o flytta det någonannanstans. alltså säga upp allt o börja på ny kula på ett nytt ställe. det tycker jag är modigt! tack för mig! kram på dig