söndag 11 oktober 2009

Rackarns ett sånt skämt!

ha!
disk, städ och tvättdag.. vilket skämt, kan ärligt påstå att jag hade en bra idé med det hela..
och om jag nu har stirrat på disken sen jag vaknade för ca 5 timmar sen så har jag faktiskt inte gjort en enda ansats till att diska upp den, men jag har vart lite duktig på andra plan :D
jajemen, har faktiskt bokat tvättid så den får man ta hand om imorgon, sen har jag även dammsugat hela lägenheten, plockat iordning i en garderob och bärt upp lite saker på vinden..
har gjort lite andra småsaker också och de är egentligen inte så mkt disk heller men de e stört att man inte orkar lämna den sköna sängen för att ta hand om den, borde kanske finna mig en halvnaken manlig sak som diskar åt mig så det tom kan va trevlig att torka disken och lägga in den i skåpet efteråt, men hur stor e chansen liksom.. haha.. :D

ikväll e de lunget som lägger sig i lägenheten på valhallavägen, lite tända ljus, en film, får försöka fixa den jävla disken innan bara, inget för er, kom hit å dega, eller låt bli :D

Inga kommentarer: