lördag 30 oktober 2010

För mkt pepparkakor redan?

Har nu sen augusti reflekterat över något Johan sa till mig då ja var i stockholm: Han sa simpelt efter många timmars prat att jag sätter upp vissa killar på en slags pedistal å på något vis gör dom större och bättre än vad de är..

Nu har jag insett att det är ganska sant.. Det ogillas.. De är inte bättre än alla andra killar egentligen, bara det att ja tycker de verkar vara sköna snubbar som ja vill lära känna.. de dumma är att inte ens hälften är värda uppmärksamheten eftersom de är inte direkt idioter men ändå. så e de ett bra ord..

Samtidigt har jag insett att jag är den största idioten som ständigt fortsätter och vara snäll mot dessa personer då jag egentligen för längesen borde dissat dom!

Tack för de underbara killkompisarna man vet vart man har iaf.. kärlek till dom <3

Inga kommentarer: