onsdag 16 mars 2011

Utflykt, välkomstmöte, presentationer!

Fick ett samtal ifrån en av mina chefer igår, han saknar mig och anser att
jag måste komma tillbaka omgående =) Väldigt kul att höra då jag
knappt vart borta 1,5 vecka :P Likaså ansåg han det om dansen,
tydligen ansåg han att ja va en av dom som sammanhåller en massa
smågrupper och att dynamiken hade förändrats då jag inte var där,
har väldigt svårt att tro att de skulle kunna vara så men blev
ändå extremt glad av att höra det =)

Ja får la bjuda på en bild på mig också =)
Så här ser ja tydligen ut! ;)

Dagen igår var att vi skulle redovisa arrival och departure, dvs vi
skulle köra transfers =) Jag ansåg att ja inte alls gjorde bra ifrån mig
men lärarn tyckte det och då var ja tvungen att ändra åsikt jag också :P
Sen finns det alltid saker att förbättra och han förstod vad jag ansåg
inte gick bra och gav feedback på det, kanonkul =)

Sen åkte vi på utflykt, en utflykt där 27 nya guider fick bli guidade
av en lokalgudie här.. Inte smart att sätta en guide att guida massa
nya guider då de nya guiderna tokgranskar den gamla guiden, ja, vi fick
iaf se en massa nya platser, ta coola bilder och ska väl lägga upp
här så småningom, nu orkar ja inte gå upp ur sängen :P

De va väl allt för nu, fridag idag men ja måste kolla upp en massa
saker och förbereda inför ett välkomstmöte som vi ska ha på fredag,
då ska alla få åka till Chania på Kreta! Awesome!

1 kommentar:

Mamma o Pappis sa...

Du är sååååå duttig Skorpan :), men det har jag/vi ju alltid sagt, men jag/vi är väl partiska :P.

Vi saknar dig!! Det var gött att höra din röst igår.

pok från mamma o pappis