tisdag 19 april 2011

16 dagar till äventyret..

16 dagar kvar och nu är nästan allt klart, men bara nästan och de svåraste är tro de eller ej fortfarande kvar..

Nämligen packandet av resväskorna, så snart lägenheten töms imorgon så ska man komma på vad som får följa med mig på äventyr!

Ja för imorgon ryker resten av möblerna, då försvinner sängen, tv-bänken, bokhyllan, möblerna i badrummet, en massa lådor och massa, MASSA mer när farsan kommer med släpkärran.. Ska bli gott att bli av med det nu, men kommer kännas konstigt att bo i lägenheten när det bara är jag, en madrass, täcke, kudde, datorn och två resväskor med kläder i.. Nä nu ljög jag, vardagsrumsbordet kommer också vara kvar för det ska killen som flyttar in efter mig köpa så..

19 april idag också, en dag som betyer väldigt mycket för mig och en dag jag nog aldrig kommer glömma av många orsaker, förr va de av glädje och förra året ändrades det till ha som en dag att reflektera över beslut som man måste fatta och till konsekevenserna av det man kommer fram till, så denna dag kommer nog alltid finnas i mina tankar och kommer nog bli som min egna lilla thanksgiving eftersom ja e tacksam över den och det som ändå sker i mitt liv..

Nu har ja nått en specifik punkt här i lägenheten vilket innebär att ja inte direkt vet hur ja ska fortsätta packningen, de gav mig också lite tid till att skriva detta =) det är trots allt ändå inte så mkt kvar så de hinner jag nog me imorgon innan släpkärran kommer =)

Ha en bra kväll!


Jag och Madelen på Mallis mars 2011


Inga kommentarer: