fredag 3 september 2010

4-hjuling

Bilder ifrån gårdagen..


1. Jag och greken på torp, han fick me sig ett får hem :/
2. Nathalie, Jp och greken (anton) i gbg.. På kellys


Sen bilder ifrån idag och turen me 4-hjulingen..
det var riktigt jäkla skoj, smått läskigt men vilken
adrenalinkick man fick.. Lättroad och tacksam som
man är kan jag leva på de där länge länge =)



Jimmy tankar innan vi drar =) nu e den forfarande ren..

Vi körde ut på en myr,, de va djupt.. säkert ½ meter minst..
Nära vi inte kom upp igen =)

Inte så ren längre =) men vi kom därifrån!


Meee i en kraftig nedförsbacke.. scary scary..
But still AWESOME =)

Jimmy och Urax (pungråttan)

Awesome dagar =) Men nu är all energi slut.. blir en lugn hemmakväll idag, å då menar jag verkligen lugn och totalt nyttig, har inget gött hemma och orkar inte ens gå bort till affären..
Klockan är 20.15 precis nu och jag ska snart gå å lägga mig.. Fuck this! Jävla förkylning alltså!

Inga kommentarer: