onsdag 1 september 2010

Hit the road

gaah, ja har blivit förkyld.. vem som har smittat mig är okänd..

ja va har hänt sen helgen, ja jobba sista dagen på jobbet i söndags..
skickat in lite ansökningar till diverse jobb.. Har hälsat på killarna
och Suss på skolan igen, Suss va iofs inte där i fredags men hon va
där igår.. Så ja kom hem i morse igen och ja gillar att vara där,
har lättare att somna och btw med ljud omkring mig och slocknar ganska
fort när filmen sätts på =) men är som sagt rejält förkyld..

Så de närmsta dagarna blir det nog å läsa böcker, se på film och kurera sig..
Förutom på freda, då ska ja ut på äventyr, om de inte blir inställt..

Suttit i kyrkan i nån timme idag, stirrat på nakna personer i kyrkans
tak, bland massa gråtande folk fick jag frågan hur jag kunde vara så stark
å låta bli och gråta, mitt svar va simpelt: Inte stark, känslomässigt rubbad ;o)

Jag har även god lust eller en längtan att dra på roadtrip, liksom hit the
road Sandra.. och åka ett tag, e iaf snart 3 veckor sen jag kom hem ifrån
stockholm å nu kliar de i fötterna igen..

so long!

Inga kommentarer: