fredag 3 september 2010

Skadekjuten grek på besök..

Fortfarande äckligt förkyld och halsen min är svullen så de e nästan så att jag tror att ja kan ha fått halsfuluss igen.. Men kanske inte, får vänta ett tag å se..

Mina planer att ta det lungt igår gick åt skogen vilken jag är väldigt glad för.. Den skadeskjutna greken kom på besök efter att ha vart på sjukhuset å röntgat å grejer.. Vi lekte en stund och stack till torp, åkte till ljungskile och vipps så hade han gjort en ögonblinkning åt Göran som då istället för å köra hem mig ville till göteborg.. Där träffade vi Naths och massa folk som ville träffa henne innan hon åker iväg.. Så en grek på besök kan sluta bra, hade de riktigt nice igår..

Förkylningen tar mina krafter verkar det som, nu ska jag iaf snart iväg och leka i skogarna =) ska bli riktigt skoj.. Sen ikväll ska de andra från skolan ut i Uddevalla, Jag får se om man orkar joina..

Pöss Häii

Inga kommentarer: