onsdag 24 september 2008

Fritid på hög nivå!


Idag har det vart en jobbig dag i skolan, fast vi inte ens vart där, vi skulle gå på museum och vi var 5 stycken i min grupp, vi gick till bohusläns museum i uddevalla och tro de eller ej men de va riktigt coola utställningar som de hade. De hade en som FN hade gjort som handlade om barns rättigheter mm. Fångade lätt allas uppmärksamhet,


Det fanns även en utställning om havet och alla intryck som man kan få av att vara ute på havet mm. Fastnade för en bild som jag också tog kort på men min mobil suger på att ta bra kort så hoppas att de kan bli bättre bilder här senare när jag får min kamera.


På bilden är det iaf en tjej som ligger i nätet framför skolskeppet T/S Britta. Det som gjorde att det va den som ja gillade bäst är för att jag också gjort det när jag gick i 9:an. Fräckt :oP

Efter den långa promenaden på utställningarna gick vi och åt lite mat vilket var gött för man hade blivit hungrig :oP

Den andra uppgiften vi hade för dagen var att vi skulle prova på kommersiell fritid, dvs göra en aktivitet som inte kommunen sponsrar (om jag fattade det hela rätt vill säga).. Det vi skulle göra kunde vart go kart, paintball det vill säga vad som helst. Eftersom vi var för få för det flesta aktiviteter som det skulle vart roligt att göra så fick vi spela biljard, jag vann en gång över Frida :oP


Det var en rolig dag fast nu ska jag sova en timme eller så innan jag sa iväg, det är träning för F98 idag. Får göra ihop lite övningar som de kan träna på, Petra är med idag också så då är det lite roligare.
Pöss Häii

Inga kommentarer: