onsdag 17 september 2008

Tycker de vart bra ja!

Hade inspark på skolan igår, vilket att slutade att jag sprang runt i ljungskile med min sylvesterdräkt tillsammans med 4 andra i min klass som också var utklädda. Vi fick uppdrag som vi skulle klara av inom en timme, för olika uppdrag som vi klarade av fick vi poäng och den grupp som fick mest poäng skulle vinna. Så när vi efter lunchen stod ombytta utanför huset innan de skulle de berätta vad vi skulle göra, då ringer telefonen och vi skulle helt plötsligt ta skolfotot till katalogen :oP hela klassen utklädda, för en gång skull tror jag att jag blev bra på kortet då ja fortfarande hade dräkten på mig!

Så för att sammanfatta dagen så har vi tiggt godis, glass (glassen skulle vi sedan sälja), kondomer (skulle 2 killar i FL2 ha, undra varför :oP), badat nakna (jag slapp :oP), stoppat bilar för att kolla oljan, färgat håret, hjälpt gamla tanter över gatan, svurit en ed och mycket mer. Det var en riktigt rolig dag, fast det var fruktansvärt varmt i dräkten och att då springa minst 1,5-3km kändes på kvällen då de va dags för 4 träningspasset i rad :oP HAHA

Ni som läser här, skulle va skoj med kommentarer!

2 kommentarer:

Lille Mattias sa...

a läser ju!

Anonym sa...

haha d skulle man sett :P