måndag 22 september 2008

Lite blandat!

Idag har skoldagen gått väldigt fort, vi har haft idrott nästan hela dagen och lekt en lek som kallas för "surkärringen" den var väldigt rolig och många av killarna som inte trodde att den skulle vara jobbig hade fel då de lätt erkände det efteråt. En riktigt skoj övning som ja ska försöka memorera in i framtiden så man kan använda den.

Fick ringt vårdcentralen idag, de visade sig att mina prover som ja tagit hade förolyckats som det så fint stod så att jag måste dit och ta nya IGEN, funderar på att skita i det. Det tar bara tid och de händer och hjälper ingenting ändå..





Fick två tråkiga nyheter till idag också, innan träningen skulle börja meddelade Jörgen (tränaren) att han fått jobb i norge som han inte kan tacka nej till så vi kommer inte se honom lika mycket längre, han e ändå huvudtränaren och så men två stycken i laget kommer ha hand om en del träningar vilket är helt okej för mig för de är duktiga, ja kommer bli sur om de inte får den respekten de förtjänar bara, finns en del jobbiga i laget när de gäller sånt.

Den andra var att en gammal lärare inte har så långt kvar att leva, då hon hade stor inverkan på mitt liv och inte är så gammal tycker jag att de är hemskt, livet är inte rättvist, och livet blir inte bättre än så här!

För engångs skull på länge nu längtar jag till helgen om de nu blir som jag vill och har jag tur så kan man lita på personen i fråga att de blir så, men som sagt man vet aldrig, de e dumt att lita på folk faktiskt! Gör inte de!

Seriepremiär om 2 veckor, lätt att jag måste sluta tänka på träningarna och så vidare annars blir jag aldrig uttagen! Kämpa på,

ha en bra kväll allihopa! Pöss Häii


Inga kommentarer: