tisdag 10 februari 2009

Kan inte med ord förklara!

Kan inte med ord förklara vad alla mina vänner eller min familj betyder för mig! De senaste månaderna har vart jättebra tack vare er.. Älskar er och jag hoppas att ni vet vilka ni är och att ni inser att ni är underbara ;oP Överväger starkt att sätta in bilder på er här men är rädd att jag glömmer någon så det får vara för tillfället :D


En äkta vän står inte ivägen om de inte går nerför!


Var hos sötisen Malin i torsdags efter träningen och hon lyckades faktiskt inte göra något dumt! :D Hon klippte mig och resultatet vart bra faktisk lite annorlunda jämfört med tidigare, hade ärligt talat inte så höga förväntningar men blev nöjd, hon kan nog få klippa mig igen :D




Resultatet:


Är inte överdrivit förstjust i bilder på mig själv men men om jag har dem själv så funkar det ;oP Va tycker ni om frisyren?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är väl partisk, men det jag ser på bilden så blev det jättebra.

Kram

du vet vem Veveveve....

Andreas sa...

Jag tycker att det var jätte fint :) Söt var du oxå !!

Anonym sa...

Spååå fint...;)

Paula sa...

Tjena bruden! Hade ingen aning om att du hade en blogg här ;-)
O du, du ska bara hålla käften, napparna o tröjorna e det finaste jag kan sätta på mina troll ;-) Kommer du hit så ska du få pussa tröjorna, ha ha ha..