fredag 20 februari 2009

Trötter med glader!

Precis hemkommen för en stund sen ifrån senaste matchen i Götet där vi mötte Eken, vi vann matchen med 8-1 och jag missade mina chanser till att göra mål så nu är jag sure! :o( Men ändå glad att vi vann trots att vi gjorde långt ifrån en bra match.. så med endast några matcher kvar att spela i serien denna säsong så ser tabellen ut på följande vis:

Vi ligger på delad första plats fast vi har å andra sidan en match mer spelad så egentligen blir det annorlunda om de andra lagen omkring oss vinner sin nästa match..

På lördag blir det Herrestad mot backadalen och det blir en rysare för om backadalen vinner så har vi inte längre nån möjlighet att nå serieseger om jag tänker rätt, men å andra sidan har backadalen aldrig vunnit emot oss men de gäller att ge allt..

Blir nog inge bra på lördag heller, folk verkar ju banga totalt.. de blir jag och min bag in box!



1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka har bangat nu då? Vi kommer iaf.. kram