fredag 20 februari 2009

Suckar!

Spelar ingen roll vad man gör för man duger inte ändå..
Jag må vara ful, fet å totalt värdelös men jag är fortfarande en människa och förtjänar inte att bli behandlad som om ja vore helt dum i huvudet bara för att jag är det! Har ingen lust längre.. Jag förtjänar inte det! Jag vill bara ha en förklaring! Är det för mycket begärt?

Imorgon e de fest iaf och ja funderar på att ha hatten som jag har på bilden ovanför på mig, den är knallröd men fräck! Va tycker ni? Ska jag ha hatt?

3 kommentarer:

Anonym sa...

jo det ska du ha Sandra.. Tag på hatten.. Sandra klart du är en människa lika mycket värd som alla andra låt inte någon annan säga nåt du är bra som du är.. Ses ikväll:) kram kram

Anonym sa...

klart du e lika mycke värd som någon annan. de e inget fel på dej.

Paula sa...

Skit i vad alla andra tycker o tyck om dig själv istället! Du e du o du e unik!! På med hatten om du vill det. Kraam