fredag 27 februari 2009

Semla och grattis i förskott

I min familj har vi sedan länge haft en härlig tradition, om vi äter munkar eller liknande så smäller vi till munken så den kletas ut i hela ansiktet.. Idag fick vi semlor i klassrummet och så blev det en över, jag tog semlan och försökte hitta någon som ville ha den och som tur va så hittade jag vår lärare Janne.. Jag ligger risigt till i Hemsedal då han är läraren som leder resan och förstår ni inte varför så kolla bilden :oS

Han visar även på den andra bilden hur det går om man inte lämnar in uppsatsen i tid :oS





Då jag åker till hemsedal på söndag så e de inte säkert att min telefon funkar så bra i norge så ja kan skicka sms därifrån.. Säger därför redan nu GRATTIS till två goa vänner som fyller år på torsdagen den 5 mars..

Pluttarna Mattias (fyller 25) och Veronica (fyller 23)

Grattis och kram till er på den gigantiskt stora dagen ;o)

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA! Janne.. Bäst vi aktar oss i Hemsedal så han inte lnuffar oss ned för backarna. :P