söndag 31 maj 2009

Förstår inte hur ni kunde påverka mig så djupt eller lära mig så mycket! Brukar aldrig släppa in nån som jag vet ska försvinna så enkelt som jag gjorde med er.. Nu får jag stå mitt kast för saknaden är så total och jag kommer aldrig aldrig någonsin glömma tiden tillsammans med er.. Tack för första året på Ljungskile Fhsk och lycka till! och det är tur att iaf en del av er går i min klass så jag får se er igen annars vet ja inte alls va ja skulle tagit mig till!


En riktigt jazzig kväll, en av de kvällar ja kommer minnas mest!



3 sköna killar ifrån min klass.. <3>

På kvällen efter skolavslutnigen så fick ja åka me Mattias och Co: till ön och deras stuga i gårvik och de va riktigt gött.. Blir så jäkla lugn där ute och trots allt som hände på torsdagen som gjorde mig helt bortdomnad på fredagen så va de så skönt att kunna tänka på något annat för en sekund.. Och de e ju så att me Mattias och co: har man aldrig tråkigt ;oP Tack ska ni ha :D




En underbar solnedgång fick vi njuta av även om Lisa lyckades missa den hur nu det är möjligt! Var på lagfest i lördags också, inte lika skoj som det var förra året men efteråt så mötte jag upp diverse härliga människor på Mortens och fick en försmak av vad Arvika festivalen kan komma att bli..

Älskar alla mina vänner, ni vet vilka ni är, finns där i vått och tort och ni sviker aldrig!


Inga kommentarer: