torsdag 7 maj 2009

Veckans uppdatering!

Igår fick jag möjligheten att passa 3 underbara pojkar igen :D
Sebastian, Simon och River, ni som vet vilka de är förstår kanske att de inte är så ofta jag får träffa dem men vi hade riktigt roligt, de va inte alls blyga och de kändes inte alls och märktes inte att vi inte hade setts sen i Januari, det som var mest chockande var att de var Sebastian och Simon som va lite blyga och att River inte alls va det eftersom han brukar vara det mest.. Allt var riktigt kul och de visade kojor och sånt som de hade hittat vilket resulterade att jag fick en liten spik i foten men förhoppningsvis blir det nog ingen infektion, *hoppas*.. Igår var en toppendag <3

Nästa vecka är det vandring som gäller, 5 dagar som vi ska tillbringa tillsammans ute i vildmarken och tidigare har jag sett fram emot att dra iväg men denna gången vill jag stanna kvar på skolan, men det blir la bra att komma iväg ett slag också..

Ikväll väntas det bio och jag har ingen aning varför jag ska me, har ingen lust att se filmen men har inte träffat de som ska med på ett tag så jag tror det blir roligt ändå :D

Veckans uppdatering är gjord,, puss häii :D

Inga kommentarer: