söndag 3 maj 2009

Nice, riktigt nice!

Årets bästa "sommarkväll" hitills fast de inte är sommar!

Filmen visar när vi sitter och chillar på skolan, Jag, Nikola (röd tröja) och Nicko som spelar på gitarren, kvallen är inte den bästa för jag filmade med min mobiltelefon och alla som har sett den kan ju tänka sig själva varför kvaliten är som den är ;op Men de e nice, riktigt nice.. Har lovat att göra mycket reklam för nickos myspace också så om ni vill höra hans låtar så gå in på

www.myspace.com/dyrwoold

Nu är det söndag kväll och jag sitter hemma otroligt nog och har de ganska bra.. Har köpt lite nötter och frukt som jag sitter och knaprar på medans jag lyssnar på musik.. Är ganska seg men jag är ändå glad över den senaste 1,5 veckan.. Den har vart riktigt bra och det känns som om jag har fått ny frihet som gör att jag kan göra precis som vad jag vill eftersom jag inte har några skyldigheter (det har man ju men, ja känslan är densamma),, Höll nu faktiskt på att glömma alla andra underbara människor på skolan, alla de som bor i Lillgården tex, (Patrik, Matte och Chris) jag måste lätt tacka er för både sovplast och sällskap ;oP Synd att ni slutar :o( men mer fotboll får det iaf bli den sista månaden.. :D

Fast frågan finns alltid i huvudet.. vet att det är korkat men jag undrar alltid va folk är ute efter? Finns det genomgoda människor som bara vill lära känna en för den som man är eller är alla bara ute efter någonting? Önskar att jag vore med godtrogen mot människor men de har nog hänt för mycket saker i livet som en mer misstänksam.. Dags att släppa det de borde finnas någon som tycker en e snäll iaf..

Har startat en undersökning också till höger -----> där ni får svara hur ni känner mig, annars förutom det så får ni ha det så bra så länge.. Puss häii

1 kommentar:

Mikaela sa...

Haha, jag har sett din mobil och det är nästan så att jag överväger att köpa en ny åt dig haha
Puss!