lördag 25 juli 2009

ååå

hela tiden har jag försökt att inte vara arg på en person för att ja hellre vill ha vänskapen i framtiden, men vänner mindre ovänner.. ni som känner mig vet vad de handlar om så jag nämner inga namn det här kommer nog alla förstå ändå eller kanske lite iaf.. men nu känner jag mig arg, ledsen å besviken, troligtvis bara för att information som jag fått nygligen bara bekräftade hur jävla elak personen verkligen var och att folk inte förstår varför jag inte vart arg, men nu förstår jag varför dom inte förstod.. Jag visste ju inte om det han gjort, vet inte hur lågt man kan sjunka egentligen, jag förtjänade inte det där och efter så lång tid ska den här personen egentligen efter det jag vet nu, bara vara glad att jag ens vill prata och återigen försöka kunna vara vänner.. För just nu är du nere på botten!
Kan jag inte bara få vara gla för en endaste dag?
Måste alltid universum spela mig ett spratt jämt?

Inga kommentarer: