måndag 6 juli 2009

uppdatering..

Tänkte på allvar försöka ta tag i detta me bloggande..
har aldrig vart seriös egentligen men va fan nån månad kan man ju försöka få in ett inlägg iaf minst varannan dag.. så lite senare idag kommer de att bli en liten uppdatering med lite bilder förmodligen, har skrivit mkt det senaste så en av texterna kanske kommer upp också..


Ska till brålanda sen och hämta en ny bil som min familj har fixat till mig och gjort ordning, vart helt underbart skönt att behöva slippa tänka på det utan bara kunnat ha kul i arvika.. Älskar min familj även om man inte alltid drar jämt med alla, men det är ju så det ska vara.. Slänger in bilder och sånt senare om jag hinner :D


Å ska jag börja uppdatera här så får ni som läser även kommentera, inte ett dugg kul annars..


POK

Inga kommentarer: