måndag 6 juli 2009

Bad å bilder..

Så va de med den entusiasmen när det gällde att uppdatera bloggen men har man lovat så har man lovat trots att jag e ganska trött just nu.. vet inte va ja ska skriva heller fast ja har haft en kanondag verkligen.. :D Laddar upp 1 bild ifrån arvika iaf som är på Ralf ifrån bandet Mustach eller hur de nu stavas..

Och 2 stycken ifrån kvällen då ja va ute vid snäckan och badade en bit därifrån, trots att vädret inte var det bästa var det riktigt skönt i vattnet, iaf enligt mig ;oP Bilderna tagna med mobilen så kvallen är inte den bästa men men.. :D Kul va de!


Även Grattis till min kusin Mikaela som fyllde år igår den 6e juli, fast jag hann ju inte uppdatera tills dess :S så jag gjorde det nu istället :D

Nu väntar sängen å jobb imorgon.. Så får se hur mycket jag hinner med innan jag ska iväg, eventuellt en uppdatering.. denna månaden när jag har som mest jobb tänker jag minsann klara lägga upp ett inlägg minst varanann dag..

PoK

1 kommentar:

Mikaela sa...

Tack!! =D
Jätte många kramar ifrån Mikaela!