måndag 13 juli 2009

Hade ett samtal me en kompis över facebook tidigare idag och blev så glad att jag ville dela me mig för jag vet inte varför men behövde höra nått sånt å de va sköj å få höra något positivt om sig själv:

Allt börjar me att hon frågar hur det är och jag svarar:

Sandra:
har haft en usel dag..
vill inte prata om de

Regina:
ne
men då vill jag säga nåra saker till dig


Regina:

jag har längtat efter dig idag


Sandra: gulligt :D desamma :D


Regina* finns nästan ingen kompis som e så lätt å ha å göra med som du

*och finns nästan ingen som (iallafall utåt sett) är så bra på å se det positiva och göra det bästa av allt.

Din standarskommentar: "det här löser vi" är helt jäkla ovärderlig!!


Sandra: haha.. tack gumman de där behövde jag höra..


Regina
ja men ja kände att jag ville säga det! för de e så jäkla sant. E lite van att ha folk runt mig som bara ger upp och säger att äh det kommer fan aldrig att gå och man smitas ju av folks attityder

Fina lilla du ♥




Tack gumman <3

1 kommentar:

Martiina sa...

Regina är en underbar människa som alla borde få äran att lära känna...
<3