söndag 10 januari 2010

Bak, Bowling å North Face

fan va ja e bra på å sälja ändå.. sålde slut allt på bordet igår, thompa dök inte upp, ja fick dåligt samvete å låta frida stå själv.. ---> sandra hem ---> sandra byta om ---> sandra stå å sälja bullar å bröd i flertalet timmar i -17.. den perfekta lördagsmorgonen.. men farmors bullar kickade ass, sålde slut hur fort som helst :D de borde jag förstått, inte ens jag hann köpa en påse :/

nästa gång e de inte jag som står, inte jag som säljer, inte ens jag som bakar :D Nu har jag gjort mitt för ett par veckor, nu ska ja tjata på dom i klassen till veckan :D för på ca 5 timmar så har vi dratt in ganska mkt cash :D

första nyktra helgen på länge också, känns skönt å spara lite pengar på inte va ute, de va iofs fest för anton på skolan igår men ja hade ingen riktigt lust, så bowla me monkan å hennes "gäng" , käkade mat å såg på en film.. North Face, verkligen en grym film, och inte bara i positiv bermäskelse.. gillade inte slutet alls, de sög verkligen, men den e baserad på verkliga händelser så man kan inte göra om alltför mkt ;oP

Inga kommentarer: