fredag 8 januari 2010

lalalalala..

hemma ifrån träningsmatchen i grundsund, tycker att ja spela relativt bra idag, gött å anstränga lungorna mer å se om man klarar att spela utan att hosta sönder.. hosta lite i bilen på väg hem men inte farligt alls så de verkar som attacken från lungorna är över för denna gången :D vilket är skönt för de varade ju i nästan 9 månader så hoppas hoppas..

tycker synd om jenny dock, åkte me henne ut för ville inte åka me carro, känner mig rädd då ja åker me henne så totalvägran är ett faktum.. På vägen ut så började Jennys bil låta väldigt konstigt å värmen försvann, allt va knepigt å ju längre vi åkte desto värre blev det, bilen började ryka å ville inte alls va me, så till slut stanna hon å skulle se efter, då hade kylaren gått sönder så vattnet vi hällde på rann rakt igenom :S, men vi hann precis ut till grundsund så vi hade ändå tur å kom fram till hallen.. men inge skoj för henne som hade bråttom hem för hon hade jour..

imorgon är de dags å sälja bakverk igen för å dra in pengar till klasskassa, känner mig som en överste då ja ständigt skickar ut sms som påminner dom i klassen va de ska göra.. men va fan ja vill till island så imorgon är de jag som går upp tidigt för å bege mig ner till stället å ser till att de står å säljer :D sen åker ja hem å sover så får de stå å frysa, :oP för de har jag redan gjort då jag å Erica stod där!

Inga kommentarer: