måndag 4 januari 2010

Samma som alla andra gjort!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gjorde många saker men en av dem va att jag åkte på Arvikafestivalen

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade ett som jag höll.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? En gammal klasskompis blev mamma till en liten Oscar
4. Dog någon som stod dig nära? Min mormor lämnade oss, stod henne inte så jättenära
5. Vilka länder besökte du? Norge
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer självförtroende och styrka
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1 maj och 29 maj,
8. Vad var din största framgång 2009? Utvecklades mkt på skidor i Hemsedal,
9. Största misstaget? Att jag är för feg, annars kunde jag haft dig nu..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Hostat sen april, de ger sig inte så svaret är JA
11. Bästa köpet? Telefonen kanske, köper inte så mkt, Hemsedalsresan me
12. Vad spenderade du mest pengar på? Utbildningen, resor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Stockholm, återträffen, Hemsedal, Buggkursen, mkt
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? N. Dyrwoold - Skydivingstar. Disciple - After the world, och många många mer
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Svårt å säga, de 2 senaste åren har vart sjukt jobbiga men också bland de bästa någonsin.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Litat på min förmåga
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tagit de lugnare
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen i Brålada.
19. Blev du kär i år? Kär och kär... Nä men intresserad
20. Favoritprogram på TV? Ser inte på tv så mkt
21. Bästa boken du läste i år? Liftarens Guide till Galaxen.
22. Största musikaliska upptäckten? Lyssnar på allt.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar till Hemsedal
25. Något du önskade dig men inte fick? Nä inte va ja minns
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Va i skolan.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Klart det finns, men blickar framåt nu!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? De som e bekvämt.
29. Vad fick dig att må bra? Min familj och vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Inte alls svårt val :oP hemligt dock!
31. Vem saknade du? Många.
32. De bästa nya människorna du träffade? Det är väldigt många, många som jag saknar som fasen men man ses igen!

Inga kommentarer: