lördag 23 januari 2010

blää

Hatar att få reda på eller inte reda på men bekräftat att människor snackar skit för att ställa sig själva i bättre dager, trodde du fattade ifrån sveket förra året att du bara ska vara glad att jag fortfarande vill prata med dig, sen när du säger att JAG har gjort de DU har gjort för att få folk att tycka jag är en skit så faller du så långt ner bland de människor jag inte ens vill titta på, allra mindre snacka med! Du är långt ner på min lista, långt som fan ner på min lita på lista.. Om jag orkar fortsätta låtsas resten av utbildningen återstår å se, för om ja ska vara ärlig så pallar ja inte å starta en fajt som är så onödig att lägga ner energi på, helt enkelt för att du inte är värd det.. Hoppas du fattar en dag att du behöver hjälp, du behöver hitta dig själv..

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra, lägg inte ner energi på ngn eller ngt som inte är värd det, du är bättre en så.. älskar dig..pok