onsdag 9 juni 2010

cykel

idag fick ja hjälp av en ängel som räddade min cykel :D
nu kan jag cykla omkring i staden å slippa ta bilen..
det känns skönt, det känns bra!
Ätit potatisgratäng å fisk idag, ja jag håller med, en
annorlunda blandning, men är det mat så slinker
det ner numera, kan inte förstå vad som hänt..
Innan Island va ja jättekräsen, nu känns det som om
jag äter det mesta.. strange..
Måste ta mig upp till Stockholm också denna sommaren
hur det nu ska gå till, annars kommer jag nog gå under,
nä inte riktigt, men behöver nog göra nått kul iaf..
Behöver träffa en del människor snart, saknaden är
stor.. Fast inte så stor som jag trodde den skulle va..
Den kommer nog istället efter sommaren när alla
lämnar Uddevalla å jag blir kvar, om inte jag också lyckas
komma mig härifrån, who knows..
Natti Night!

Inga kommentarer: