måndag 14 juni 2010

Jag vet en rolig plats!

efter ett telefonsamtal förut försvann mitt glada humör direkt.. kändes trist..
men nu börjar det komma tillbaka, har haft en härlig dag idag, börja me att ja mötte upp Nikola på kamenhof å vi satt å chilla på piren ett tag, sen kom finaste Jessica dit också :) tiden gick och ja Nikola och Nathalie blev hungriga å jag åt mat ute för engångs skull, jag valde nån kalvfärsburgare med vitlöksdipp och pommes, den maten citat ifrån Rickard "knulla verkligen munnen" så jäkla gott va det! Hade vart skoj å gå dit me mamma någongång, hon hade älskat maten.

Nä nu sitter jag här, Nathalie fyller i nån ansökan och jag är trött, ska ta mig till banken imorgon för å fixa massa papper är det tänkt och sen tänkte jag även tillbringa resten av dagen med att tvätta massa tvätt och städa lägenheten som nu mer ser ut mitt gamla rum när jag bodde hemma, ett rent bombnedslag med andra ord..

Nä men det var väl allt, lekte nere på svenskholmen för en stund sen btw, både ja å Nathalie behövde pigga upp oss så vi stack ner och lekte på ute gymmet, tvärskoj!

puss å kram legobanan..

Inga kommentarer: