lördag 19 juni 2010

Mormor..

Ett år går fort..


för ett år sen på midsommarafton jobbade jag dagen, var precis på väg in på lunch då mamma ringde med beskedet.


Mormor var död, bara så där, förstod inte först, åkte på ett larm, åkte ner på lunch, pratade med min före dettas mamma lite om hur man gör med anhörigdagar och sånt, vart knas, åkte hem till mamma, sen iväg å festade..


Dagen var som i ett töken och det har redan gått ett år, förstår det inte.. Kollade igenom mina nummer på telefonen häromdagen, jag har fortfarande kvar hennes nummer, inte för att jag ringde henne men ändå.. Mormor.. Hoppas hon har det bra med morfar i himmlen, för det var nog det ända hon riktigt saknade här på jorden, hennes man, mammas pappa, min och brors morfar..


RIP mormor <3


Nu blir det dans, taggad till tusen..

1 kommentar:

sam"my sa...

Ja" Ett år går fort, ta vara på livet" och dess tid. kram, FF.