fredag 4 juni 2010

uppdatering på hög nivå :D

En vecka sen nu..

en vecka sen skolan slutade och jag blev färdigutbildad, de e nästan som att ta studenten igen, fast utan ballonger, god mat och fest.. Istället vart det gråtkalas och nu en vecka senare känns det som om det var månader sen man gick ut..

I tisdags så skulle jag vara hemma och sova hemma själv på säkert 3 veckor, kändes inte så ångestladdat faktiskt eftersom de va några dagar sen skolan slutade då.. Dock blev det väldigt jobbigt på onsdagsmorgonen då jag vaknade i panik klockan 8 och det kändes som om jag skulle svälja hela min tunga, å svårt att andas.. ingen bra start.. fick tag i mamma, hon ringde sjukvårsupplysningen, jag kunde inte prata tydligt så de tog en stund å göra sig förstådd, resultatet blev iaf att ringa 112, och efter många om och men åkte jag snabbt ner till vårdcentralen.. Tog in akut, iproppad vätska å tabletter och hemskickad med antibiotika recept på en 10 dagars kur..

Starka tabletter under de första två dagarna, har nästan bara ätit piggelin och lite fast föda på 2 dagar nu.. imorgon ska jag nog försöka äta ett paket nudlar å se hur det går.. Kroppen är trött å förstår inte hur det blev som det blev.. troligtvis har jag haft halsfluss eller nån halsinfektion i över 1,5 månad för det är så länge som den har krånglat utan att jag har sökt för det..

dumma mig..

har iaf umgåtts mycket med Nathalie och Adrian, solat en del och haft det gött med dom.. och nästa vecka kommer nog äntligen Nikola upp.. can´t wait!

Jag känner mig ändå glad, lycklig för det jag har just nu.. Min familj och mina vänner.. love ya!

Inga kommentarer: