måndag 23 augusti 2010

Breefing!

jaa what to say..

vart en intressant helg faktiskt.. har självklart jobbat, vad annars?
men om man bortser ifrån jobbet å sådär så började ju helgen i fredags.. Hela dagen väntade ja å väntade ja på att Jessie skulle höra av sig å att killarna skulle komma in till stan..
De invaderade lägenheten min och det va väldans trevligt =) saknat dom som f*n..

"Råkade" få i mig en koffeintablett.. oops =) och vi gick ner till Butlers och umgicks me Nathalie, inte långt kvar innan hon åker till Usa nu.. Å vi drack lite å hade skoj, kan ju säga att ja va ganska så speedad, satt inte still i en minut engång, sluta me att anthony höll fast händerna mina och vakten fråga om vi skulle gå ut å slåss =) jag skyller på koffeinet =)

Iaf skulle ja upp å jobba dagen efter så ja stack hem redan vid elva.. man ska ju sköta sig och de gör jag =) Men kunde inte sova.. sov inte nått mellan freda å lörd, stack å jobba, åkte hem, fick sovit i 1,5 timme innan Nikola ringde och väckte mig.. Timmarna gick och intressanta konversationer på msn å dags för å sova.. kunde inte sova å timmarna gick och ja stack åter igen upp för å jobba nu även söndag dag.. jobbade, hem och sov en timme.. :P

Orkade inte åka någonstans, satt hemma såg på film, nya intressanta konversationer å pekko som ringer å uppdaterar mig sötnöten.. Fan han vill nog ge mig ångest över skolan eller så saknar han mig nog bara =)

har egentligen bilder ja borde ladda upp ifrån stockholmsresan senast.. har inte orkat.. å även ifrån i helgen.. heller inte orkat! ja e nog lat.. ja de e nog de ja är =)

Inga kommentarer: