torsdag 5 augusti 2010

Vänersborgsfestiveln =(

Förstår inte hur vissa kommuner tänker.. Annordnar en festival och tar 300 kronor i inträde per dag och 600 kronor för en hel helg, iofs är det inte så mkt om man jämför med andra festivaler såsom Arvika, Emmaboda, Way out West och så liknande.

MEN då börjar ju banden spela redan 11, 12 på dagarna och de e fest hela tiden, dygnet runt =).. Jag vet inte varför jag blir så frustrerad egentligen men det känns som om de för dyrt å betala 300 kronor för några få timmar som man kan vara där och dansa.. så nej, tyvärr bojkottar jag som så många andra ja känner Vänersborgsfestivalen..

Asså om man tänker efter lite så hade de kunnat halvera priset och så hade folk köpt mer bärs och dylikt istället men de är ju bra band som kommer dit så de e klart de vill säkra budgeten också.. De fattar man ju, men samtidigt känns det som om de tappar många gäster också.. frustrerad kan man vara men de är nog mest eftersom jag saknar staden som under några år va en viktig del i mitt liv.. och känns det lite mer då de hade vart skoj å åka dit men jag fick dansat under fjorden istället där priserna var mer rimliga och jag hade det jätteskoj där =)

Inga kommentarer: